sobota, 11 kwietnia 2015

NOWY SZABLONIK + OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE

Hello, misiaczki ^^

Jak możecie zauważyć, jest nowy szablon, a właściwie tylko nagłówek :) co myślicie? Moim zdaniem Daisy Angel się spisała xD dokładnie o coś takiego mi chodziło :) żeby pojawił się cały zespół, żeby Nattie i Liam stali tyłem do siebie, w kolorystyce dawnego szablonu ;) jedyny minusik to napis "On The Road Again Tour 2015", ale nic nie szkodzi, bo było to jedyne zdjęcie 1D, które naprawdę mi tu pasowało. W poprzedniej wersji mieliśmy przecież plakat z "This Is Us". A poza tym, to jeden z ostatnich plakatów, na którym jest Zayn. Widzieliście nowy plakat OTRA bez Zayna? Mnie tam czegoś bardzo, ale to bardzo brakuje. Czego? Hmm... A, już wiem! Takiego jednego gościa, kojarzycie może? Czarne włosy, brązowe oczy, masa tatuaży... Zayn Malik się nazywa... Dobra, przestaję się zgrywać.
Stary szablon możecie zobaczyć po prawej stronie na samym dole kolumny z gadżetami :P

Na wasze komentarze odpowiem po weekendzie. Niestety, jestem zawalona robotą i jak ostatnia idiotka robię wszystko, żeby się nie uczyć i zawalić kolokwium z szyi, a tak być nie może. Muszę zebrać z tej piekielnej anatomii te 114 punktów z wszystkich kolokwiów i naprawdę nie obraziłabym się za nadwyżkę... Dobra, nie będę wymagająca. Moje życzenie na dziś: zdać anatę na trzy z dwoma.

Kolejny rozdział pojawi się we wtorek i myślę, że właśnie tak będę dodawała. Co tydzień we wtorek. W razie opóźnień pojawią się informacje :) ale spokojnie, na razie takich nie przewiduję, mam napisane do szóstego rozdziału, który właśnie dziś rano zaczęłam. A potem odłożyłam lapka i sięgnęłam znów po Bochenka -.-

Tak więc, wracam do kucia, może uda mi się wykuć jakąś dziurę, ewentualnie przeszczepić sobie mózg (najlepiej Einsteina albo Religi!), a was serdecznie pozdrawiam i całuję ;*** <3

Roxanne xD

4 komentarze:

  1. Fajny szablon i tez mi smitno ze zayna nie ma i trochę przukro z powodu jednego zdj na ktorym liam zakrywa glowe zayna no ale trudno i tak czekam na 5 płytę a tak btw sluchalas nowej solowej piosenki zayna? Mi sie tam srednio podoba(Lepsza by byla jakby jeszcze takich czterech gosci ją spiewalo razem z nim)
    Kate Skate xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straaasznie żałuję, że nie występują już razem :( słyszałam tę piosenkę, ale... Właśnie. Czegoś brakuje. Nie wiem, może dlatego, że to na razie tylko demo, ale jakoś średnio do mnie przemówiła i nie miałam ochoty jej ściągnąć na kompa. Jakoś nie w moim stylu. Ale mam nadzieję, że zrobią zarąbistą piątą płytę, najlepiej w stylu "Midnight Memories" lub "Take Me Home", bo przy kolejnej takiej... hmm, nostalgicznej? Miejscami smutnej? płycie jak "FOUR", to rozryczę się przy pierwszej piosence :P

      Usuń
  2. Tez mi na tym nowym plakacie kogoś brakuje... ;P
    Nowy szablon jest super :) I myślę, że napis nikomu nie będzie przeskadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon mi się nie podoba xd :

    OdpowiedzUsuń