niedziela, 16 marca 2014

Komunikat!!!

Spokojnie, nie zawieszam bloga :)

Chodzi o to, że dodanie rozdziału opóźni się o kilka dni z powodu tej głupiej prezentacji maturalnej. Ale luzik, prezentacja już w połowie napisana, tylko jeszcze skrobnę drugą połowę i będzie bosko. Rozdział zapowiadam maksymalnie na środę, a następny postaram się, aby był tradycyjnie w okolicach weekendu.
Sorry raz jeszcze, ale chyba mi wybaczycie :P

W ogóle muszę podziękować za te wszystkie wejścia na bloga. Wierzcie mi lub nie, ale 480 wejść (lub coś koło tego ;) to dla mnie astronomiczna liczba. Zwłaszcza byłam w szoku, jak zobaczyłam wejścia z piątku... 52 wejścia jednego dnia. Dla mnie to jest dużo, można się śmiać :D

Także do napisania, don't worry =)
Everything's gonna be all right :) My blog will be continue in next few days =) Love ya :*

1 komentarz:

  1. Będę czekać na rozdział ^^
    Powodzenia z prezentacją :)
    ~Hope

    OdpowiedzUsuń