środa, 1 października 2014

BLOG MIESIĄCA: WRZESIEŃ!!!!!!!!!!!!!!!!

Miśki moje kochane!
"Everything's gonna be all right..." zostało nominowane do konkursu Blog Miesiąca: Wrzesień, organizowanego przez Spis Opowiadań o One Direction!
To pierwszy raz, gdy zostałam nominowana na tej stronie i po prostu dostałam głupawki, gdy to zobaczyłam xD nawet jeśli zostaliśmy nominowani pod niekoniecznie taką jak trzeba nazwą, czyli "Pain And Payne", ale co tam :P

Z góry dziękuję za wszystkie głosy na "Pain And Payne", które można oddać na stronie Spisu (postaram się też uzyskać sondę na bloga) :*** kocham was wszystkich, you light up my stupid, medical world like nobody else <3

Roxanne xD

9 komentarzy:

  1. Grafuluję ;*
    Należało Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO, zagłosowałam ^^
    To zdecydowanie był blog miesiąca wrzesień
    i będzie, bez względu na to, czy wygra on, czy jakiś Cynamon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nicoole Cook ma 20 lat. Od zawsze marzyła o karierze modelki. Próbuje sił w Agencji Modelek Patricii Malik. Tam, na jej drodze staje Zayn Malik. Co zrodzi się pomiędzy tą dwójką? Tego się dowiesz, czytając "SIN":
    http://you-and-i-1d.blogspot.com/

    Mile widziana opinia :*

    PRZEPRASZAM ZA SPAM ! :)

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń